netbeheerder tool

Welke acties ondernemen wanneer u nog geen aanmeldingsmail van uw netbeheerder ontving?

Sinds kort heeft de netbeheerder de functie van administratief aanspreekpunt in verband met zonnepaneleninstallaties in Vlaanderen overgenomen van de VREG. De netbeheerders (Infrax en Eandis) legden zichzelf op om alle zonnepaneleneigenaars uiterlijk op 21 december een email te bezorgen met persoonlijke gegevens waarmee deze hun installatie kunnen aanmelden.

Terwijl het merendeel van de zonnepaneleneigenaars reeds een email ontving, blijkt dat een beperkt aantal personen voorlopig nog geen bericht van hun netbeheerder mocht ontvangen.

Behoort u ook tot deze laatste groep? Volg dan onderstaand stappenplan:

1. Ga na wie uw netbeheerder is. Futech ontwikkelde hiervoor een eenvoudige tool.
2. Doorzoek voor alle zekerheid uw spamfolder in uw emailbox. Mogelijk is de email van uw netbeheerder hierin beland.
3. Neem contact op met uw netbeheerder. Voor Infrax kan dit op het nummer 078/35.30.20, bij Eandis is dit het nummer 078/35.35.34 .

– Infrax-klanten nemen best telefonisch contact op via het nummer 078/35.30.20.

– Indien u een Eandis-klant bent kan u uw installatie ook zonder gepersonaliseerde email aanmelden via deze link . Neem hiervoor uw EAN-code en uw gebruikersnaam van bij de VREG (MB-nummer) bij de hand. De EAN-code is een cijfercode van 18 tekens die altijd begint met 54144. U vindt uw EAN-nummer terug op uw elektriciteitsfactuur. Bij eventuele problemen kan u Eandis telefonisch bereiken via het nummer 078/35.35.34 .

Heeft u de gegevens van de netbeheerder reeds ontvangen maar dient u uw installatie nog aan te melden? Maak dan zeker gebruik van onze praktische handleiding voor de aanmelding van een zonnepaneleninstallatie.

Meer van dit soort nieuws ontvangen?

Schrijf u gratis in op onze nieuwsbrief

Share this post

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *