Skip to main content

Op dinsdag 23 april organiseerde Futech in samenwerking met Unizo Limburg de infosessie ‘Zijn zonnepanelen anno 2019 nog interessant voor uw KMO?’. Meer dan 30 bedrijfsleiders tekenden present in de gebouwen van Futech in Tessenderlo.
Futech-ambassadrice Cynthia Reekmans nam als eerste het woord. Zij polste bij de aanwezige bedrijfsleiders naar hun beweegredenen voor de eventuele investering in zonne-energie.
Vervolgens verzorgde zaakvoerder Ismaël Ben-Al-Lal een presentatie over de evolutie van de Vlaamse zonnepanelenmarkt. Ook lichtte hij toe hoe Futech in 10 jaar tijd uitgroeide tot één van de grootste zonnepaneleninstallateurs in België.
Sales Manager Frans Joosten gaf meer toelichting bij de unieke KMO-formule die Futech speciaal ontwikkelde voor de KMO van vandaag. Hiernaast legde hij uit hoe bedrijfsleiders bij Futech ook zonder investering voor zonnepanelen kunnen kiezen.

Getuigenis Danny Ulenaers (Edibo)

Tenslotte leverde Danny Ulenaers (Edibo) een zeer gewaardeerde getuigenis over zijn ervaringen met Futech. Nadat onze onderneming enkele jaren geleden een eerste zonnepaneleninstallatie op het dak van Edibo plaatste, koos de de algemene aannemer van industriële gebouwen uit Lommel voor zijn nieuwe kantoorgebouw onlangs voor de KMO-formule van Futech.

Demonstraties

Na afloop van de uiteenzettingen kregen de aanwezigen een rondleiding doorheen de gebouwen van Futech.
Tijdens hun rondleiding konden de bedrijfsleiders genieten van een aantal demonstraties, zoals bijvoorbeeld een flash test en een elektroluminescentie test. Deze laatste test maakt het mogelijk om na te gaan in welke mate zonnepanelen te maken hebben met rendementsverliezen ten gevolge van Potential Induced Degradation en/of schade.
Tenslotte was er ruimte voor een gezellige nababbel met een hapje en een drankje.
Futech wenst alle aanwezigen te bedanken voor hun interesse en enthousiasme tijdens hun bezoek aan Futech.

Fotogallerij

Maak kennis met de KMO-formule van Futech!

Leave a Reply